27 Dec 2004, 23:27 Post #31 |
![]() ![]() |
||
|
Omdat ge het zo vriendelijk vraagt, in bijlage de decembereditie. Groetjes en nog veel blokgenot edited by admin:
-------------------- easy like sunday morning
|
Heidi![]() Parallel Park Champion!Praeses ![]() ![]() Group: Members Posts: 19 Joined: 13-April 04 ![]()
|
31 Dec 2004, 19:26 Post #33 |
![]() ![]() |
|
bij deze, sorry Tim DD voor de onwaarheden die in het anaal kanaal geslopen zijn.
ook sorry aan Luis, ik hoop dat je uw vertrouwen in de Vlaamse maatschappij niet verloren hebt. We zijn de slechtsten nog niet. voor de rest een zalig einde- en nieuwjaar aan iedereen |
Donald Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 13 Joined: 18-December 04 ![]()
|
1 Jan 2005, 14:53 Post #34 |
![]() ![]() |
|
Spanje is warmer (op alle vlakken) en socialer dan Belgie en we hebben een grotere mond (ook voor alles), maar pasop ik vind de vlammingen een leuke volk, waarvan ik veel leer en geniet, en ik vind het ook de max dat er mensen zijn die zich bezich houden met de VGK, daarom GELUKKIG NIEUW JAAR IEDEREEN!!! |
Luis![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 34 Joined: 24-November 04 ![]()
|
15 May 2005, 8:33 Post #36 |
![]() ![]() |
|
Laatste Spiegelken zal voor tijdens jullie blok zijn! Sorry hiervoor mannen, maar we hadden echt niet meer genoeg tijd om er nog eentje in elkaar te boksen. En we willen ons van ons laatste toch niet al te vlug afmaken! Wij, eerste proef, hebben namelijk al blok van 1 mei in tegenstelling tot jullie. Maar op 11 juni hebben we gedaan en dan zullen we er direct onze tanden in zetten, zodat jullie nog wat ontspannende WC-lectuur hebben tijdens de moeilijke dagen!! Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen...
Groetjes, De redactie |
Niels Forum addict ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 140 Joined: 26-December 04 ![]()
|
15 May 2005, 12:30 Post #37 |
|
|
ooooooooooh k stel voor dat er grote foto van dansende Donald in volgende spiegeltje komt! kwaliteit verzekert want hij danst met zijn oogjes dicht en dat is overweldigend schattig
|
Guest Unregistered |
15 May 2005, 19:41 Post #39 |
![]() ![]() |
|
Toch eventjes mn appreciatie uiten in dit topic voor Niels en Donald (tja de hoofdredacteur en het hulpje in de juiste volgorde eh...sorry Donald
Ge hebt dat goed gedaan mannen! Proficiat! -------------------- Geweldig toch:
|
Bert Forum-filler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 634 Joined: 10-January 05 ![]()
|
| Lo-Fi Version | Time is now: 9th September 2010 - 2:31 |